دنیای سرگرمی


دنیای سرگرمی

فقط چند دقیقه برای داشتن سرگرمی وقت بگذاریم


بیوگرافی رامبد جوان

 

 

رامبد جوان بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، کارگردان و مجری متولد 1 دی 1350 در محله شهر آرای تهران می باشد. وی همسر سحر دولتشاهی است.

روند شروع به کار هنری او به ترتیب در تئاتر، تلویزیون و سینما می‌باشد. او در یازده فیلم سینماییبه ایفای نقش پرداخته‌است. وی در یک قسمت از مجموعه تلویزیونی پرطرفدار   همسران نقش کوتاهی داشت و همین باعث حضور پررنگ وی در مجموعه تلویزیونی خانه سبز در نقش فرید صباحی شد. نقش‌هایی که جوان در سینما و تلویزیون ایفا می‌کند بیشتر جنبه طنز داشته و طنز او نیز طنزی منحصر به فرد می‌باشد.

وی کارگردانی چهار مجموعه تلویزیونی به نامهای گمگشته و نشانی و مسافران و توطئه فامیلی را به عهده داشته‌است که مجموعه نشانی ایام نوروز ۸۷ از شبکه دو سیما پخش شد. مجموعه گمگشته به نویسندگی سید سعید رحمانی و علیرضا کاظمی پور نیز در ماه رمضان سال ۱۳۸۰ از سیما پخش شد که با استقبال تماشاگران مواجه شد.

در سینما نیز اسپاگتی در هشت دقیقه را در کارنامه خود دارد که جایزه بهترین کارگردانی دوره بیستم جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان را در سال ۱۳۸۴ از آن خود کرد.

 او در جشنواره 29 فجر به عنوان کارگردان در فیلم ورود اقایان ممنوع شرکت داشت و توسط همین فیلم در زمان اکران فروشی بالغ بر 6 میلیارد تومان بر جای گذاشت و فیلم پر مخاطب شبهای رمضان 90 بود.

فیلم های سینمایی که رامبد جوان در آن حضور داشته( کارگردان و یا بازیگر) به شرح زیر است.( اسم هایی که نام فیلم ذکر شده است فقط بعنوان بازیگر حضور داشته است.) فیلم آزمایشگاه سال۱۳۹۰ به کارگردانی حمید امجد، فیلم دختر شاه پریون سال 1389 به کارگردانی کامران قدکچیان، فیلم دیو و دلبر در سال 1389 به کارگردانی وحید نیکخواه آزاد. فیلم ورود آقایان ممنوع در سال 89-90 به کارگردانی رامبد جوان. فیلم پسر آدم و دختر حوا سال 1388 که رامبد جوان در این فیلم هم به عنوان کارگردان و هم به عنوان بازیگر در این فیلم حضور داشت. فیلم شبی در تهران در سال 1387 به کارگردانی بهرام کاظمی. فیلم جعبه موسقی در سال 1386 به کارگردانی فرزاد موتمن. فیلم زن بدلی سال 1385 به کارگردانی مهرداد میر فلاح. فیلم سوغات فرنگ سال 1385 به کارگردانی کامران قدکچیان. فیلم نسل جادویی در سال 1385 به کارگردانی ایرج کریمی. فیلم اسپاگتی در هشت دقیقه در سال 1383 که رامبد جوان بعنوان بازیگر و هم کارگردان حضور داشت. فیلم مکس در سال 1383 به کارگردانی سامان مقدم. فیلم صورتی در سال 1382 به کارگردانی فریدون جیرانی. فیلم سیندرلا در سال 1379 به کارگردانی بیژن بیرنگ، مسعود رسام. فیلم مومیایی3 در سال 1378 به کارگردانی محمدرضا هنرمند. کمکم کن در سال 1376 به کارگردانی رسول ملاقی پور

کارهای رامبد جوان که در صدا و سیما حضور داشت به شرح زیر می باشد. بر نامه ی گپ از شبکه ی آی فیلم به کارگردانی رامبد جوان در سال 1391 و همچنین به عنوان مجری در این برنامه حضور داشت. سریال توطئه ی فامیلی در سال 1390 به کارگردانی رامبد جوان از شبکه ی 1 سیما. سریال طنز مسافران از شبکه ی 3 سیما در سال 1388 که رامبد جوان هم بعنوان بازیگر و هم کارگردان این مجموعه ی زیبا حضور داشت. سریال نشانی در نوروز 1387 از شبکه ی 2 سیما به کارگردانی رامبد جوان البته لازم به ذکر است که رامبد جوان در این سریال هم بعنوان بازیگر فعال بود. سریال گمگشته در رمضان 1380 از شبکه ی 3 سیما به کارگردانی رامبد جوان. سریال ولایت عشق در سال 1378 به کارگردانی مهدی فخیم زاده پخش از شبکه ی 1 سیما. سریال کت جادویی در سال 1377 به کارگردانی محمد حسین لطیفی از شبکه ی 3 سیما. سریال تولدی دیگر در سال 1376 که رامبد جوان نویسندگی این سریال را بر عهده داشت. در همین حوالی در سال 1376 بعنوان نویسنده. سریال سرزمین سبز در سال 1376 به کارگردانی بیژن بیرنگ، مسعود رسام. سریال جذاب خانه ی سبز در سال 1375 به کارگردانی بیژن بیرنگ، مسعود رسام. سریال نوعی دیگر در سال 1374-1375 به کارگردانی بهروز بقایی. سریال فروشگاه در سال 1374 به کارگردانی احمد بهبهانی. سریال همسران در سال 1374 به کارگردانی بیژن بیرنگ، مسعود رسام.

منابع: fa.wikipedia.org

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمدرضا قربانی | تاريخ: چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:بیوگرافی رامبد جوان, | موضوع: <-CategoryName-> |